18.08.2010

Merdaneli çamaşır makinesi ve tentürdiyot


Selam,

Sana yazmaya niyetleneli sanırım bir kaç saat oldu.
geçenlerde çok derin bacağımı kestim. Neyle diye merak ediyorsundur eminim.
Jiletle..!
Yo yoo bilerek değil. Epilatör cihazı bozulunca, hafif belirginleşen tüylerimi jiletle temizliyim derken, "cart" bilek kemiği üstü sizlere ömür...

Yarabandı ile kamafule ettim, görmezden geldim seke seke yürür halimi.
Sana yazmaya niyetlendiğimde takıldı aklıma.
Yarabandını bir açarım ki, aman yarabbi! Hava almadığı için vıcık kanımsı bir hal almış.
Annem tentürdiyot sürelim gel dedi. Dedim ki; kendim yapıcam, beni cesaretim ve acılarımla baş başa bırak.
Elimdeki bir parça tentürdiyotlu pamuğu bastırı verdim yaraya, "savulun mikropplaaarrr"
Acı mı? tarifi yok şimdilik...
Fakat geçti, her acı gibi...

Tam yatağa uzandım elimde pc, koklanmaya başladı burnum etrafı, beynimden aykırı.
Ev giriş kat ve kedilerin cazip mekanı..?
Koşar adım açık olan pencereye bir baktım ki, tel şahlanmış, tek bir parçadan tutunuyor hayata.

İtinayla karış karış koklandı oda. Net bir şey bulamamakla birlikte, tikli olan bünye sessiz kalamadı bu duruma.
Ortada olan bilumum tekstil ürünleri teker teker çıkartıldı kılıflarından.
Yatak kir sökücü ile silindi. Yeni çarşaflar, kılıflar takıldı.
Camın çıkmış teli, hayata tekrar tüm bedeniyle sarıldı.

Ee yeter ama, şimdi sana yazma zamanı.
Bacakta hafif sızı ve odadaki amonyak kokusunu saymazsak, hazırım sanki.

Bu arada ne yazacaktım sahi...?
Hatırlayan var mı..?

İyi geceler...
*

0 yorum:

Yorum Gönder