18.08.2015

Elif...


Ah cennet kokulum kısa zamanda çok şey paylaştık seninle, öyle güzel şeyler kattın ki hayatıma. Bencilliklerimi aldın götürdün mesela... 
Kendimden çok birini düşünmenin ne demek olduğunu senle öğrendim ben. Bir dakika fazla uyumak için alarmları erteleyen ben, seni uyurken izlemek için uykusuz kalmanın hazzını öğrendim senle geçirdiğimiz 5 ayda. Saçma biliyorum ama sırf annesi bekler diye çocukça bir düşünceyle duvardaki sineği bile öldürürken düşünür oldum ben, artık her çocuk bedende sen vardın. 
Duygularımı keşfettim tekrar, insani yönlerimle yüzleştim hergün. Annemin kıymetini bir kez daha anladım senle anne olunca... 
Ah meleğim ne çok şey var söylenecek bir bilsen. Senden önce ve senden sonra diye ikiye ayırdım yaşamımı... Senden önce ne boş şeylere kahretmişim meğer. Küçük şeylere sevinmeyi öğrettin bana. Karnın ağrıdığında sırf rahatladın diye kirli bezini görünce yüzümde güller açtı mesela. 
Elifimm, nefesim, hep mutlu ol olur mu? 
Hayatın acımasızlığıyla birgün elbet yüzleşeceksin büyüyünce. O zaman bile annenin koynu en güvenli limanın olsun kuzum... Anne kokusu alıp getirsin rüzgarla nerde olursan ol seni yanıma... 
Ilk adımında, ilk sözcüğünde, okula başladığın ilk günde, ilk heycanında, ilk karnende, ilk aşkında, ilk hayal kırıklığında, ilk sevincinde, hüznünde, anneliğinde aklına gelebilecek hayata dair her şeyde arkanda değil elini tutarak yanında olacağımı bil kızım. 
Sen benim aklıma geldiğinde gülümseme sebebim, en yorgun anımda bile bana güç veren süt kokulumsun... 
Biliyorum, minicik pamuk bedeninin doğduğu gün hatırına bir yıldız kaydı gökyüzünden ve o an, yaşamın tüm güzelliklerini aldığım her nefesle sana yaşatabilmeyi diledim çiçeğim. 
Bir ömür sana her bakışımda mutluğu görmek istiyorum gözlerinde. Hayat sana hep güzellikler sunsun kızım, yolun ışıklı, bahtın açık olsun.
Birlikte düşe kalka büyürken senle bana kattığın her şey için, evimize güneş gibi doğduğun ve bu taştan duvardan evi yuva, babanla beni ‘aile’ yaptığın için, beni anneliğin eşsiz duygusuyla tanıştırdığın için sana sonsuz teşekkürler kızım.
Seni çoooook seviyorum...
annen.

2 yorum:

Zerrin Tuğsal dedi ki...

Teyzesinin aşkının annesi, benim bitanecik kardeşim annelik sana çok yakıştı...

Zerrin Tuğsal dedi ki...

Teyzesinin aşkının annesi, benim bitanecik kardeşim annelik sana çok yakıştı...

Yorum Gönder