18.01.2012

I want to play a game


Bilirsiniz beni, pek melankolik bir bünyeye sahibimdir.
Hep bir içlenme halleri, ergen tripleri…

Lakin yaş oldu 24 hacı, gidişat nereye..? Diyorum artık kendime.
Şimdi siz oradan (evet özellikle sen patti smith :)) “ohannesburger genç, daha yaşın kaç” diyeceksiniz. Fakat kalmadı kavak yelleri bende de.
Aman akşam ne yemek yapayım, dur haftasonu temizlik yapayım derken, geçti gitti günler, aylar, haftalar…
Bir dürtme lazım bana en acilinden…

O halde gönder müziği DJ; Mabel Matiz - Söylese O Ben Söyleyemem

Eveett,
Güzel güzel hevesler filizlenirken tepelerimde ve donarken popomuz rüzgârın şiddetiyle, hayatımda varlığına şükrettiğim insanlarla “mutlu” olmanın naif tadındayım inceden.

Artık yarım saat çok geç, bir saat bile fazla erken olabiliyor.
Kimsenin zaman kaybetmeye, bir dakika beklemeye tahammülü yok.
Olmasın da zaten, yaşa genç doyasıya. Sev, sevil, seviş…
Başka ne var denenecek, gelsin bir sonraki, adını koyayım, yutayım gitsin...

Gitti mi? yarasın hacı ;)

Ey megapol mahlukatı aç kulağını, gel yamacıma, her şeyi uyduralım şaşalı muasır medeniyetimize. Ne var ki, senden daha değerli?

Sevdiğim adamın gözlerinde, kankamın güveninde ve anne şefkatinde aşk.
Gerisi yalan, gerisi hikaye…

Fakat ne demiş abilerimiz; ne içersen iç, karıştırmadan iç.
Destursuz, bodoslama dalmadan, yaşlanalım inceden, keyifli, bol eğlenceli…

I want to play a game ;)

3 yorum:

Matruşka dedi ki...

“Yaşam bir rüyadır, uyanmak öldürür.” Sözüne inat, hafiften mırıldama sesi kulaklarımda. İç sesimin kısık sesle, benden gizli söylediği, hayatın temposuna uydurduğu bir şarkı…

“Şimdi tam zamanıııı…..Uyan uyan...”

Hayat, avuç içinde sakladığım bir filiz, yeşersin güzelleşsin diye gözünün içine baktığım..
Yapraklarını seviyorum her gece ve fısıldıyorum sessizce. “ Korkma bir önceki gibi olmayacak hiçbir şey…”

Bu aralar korkuyla karışık uyanış, uyanmış ama karışık, yeni şeyler ellerinde, bir mırıldanma halleri kulağında hece hece...

İşte öyle bu aralar kankan :)

Sevgimle…

Matruşka

Adsız dedi ki...

blogunu beğendim eğlenceli=)

Sevgiler

Mavimetropol

Unknown dedi ki...

çok teşekkürler Mavimetropol :)

Yorum Gönder