28.04.2012

Lomography & Wenndy


Merhabaa,

Uzun zamandır yazmayan ben, uzuun zamandır sahip olmak istediğim bir şeye, sahip olmuş olmanın zevkiyle, şuan, tekrar, yazmak istedim :)
Öyle kolay olmuyor benim için, haydi yaz lenn! diyince yazmak. Bir dürtme, bir ilhami gerekiyor bünyeme.
Yoksa ıı ııhh bir araya gelmiyor bu kelimeler...

Bir Cumartesi gününün hafif serin bir sabahında Bruno Mars ve inceden soğumuş kremalı kahvemiz ile başladık güne. Devamında ise Jessie J. eşliğinde, plastik bir aletin beni mutlu eden eserlerini editlemekle geçecek vaktim...
Bu aralar olayımız Lomography dostlar.
Bir sardım ki bu illete sormayın. Elimde küçük renkli plastik bir alet, ağzımda şebek bir gülümseme vee "cheeseee" bas deklanşöre ;)

Biz, hepimiz çok sevdik...
Alın bir tane, eminim sizde, en az benim kadar, çok seveceksiniz onları ;)

http://www.lomography.com.tr/

ve bizden karelerle, yolcudur abbas bağlasan durmaz.
Öperim tek tek ;))
...

0 yorum:

Yorum Gönder