4.05.2012

Yettii Garii



Eğer şuan bu yazıyı okuyorsanız, sitemim sizedir bilesiniz, ey ahali :)

Arkadaşım, zaten uzun zamandır iç güveysinden hallice haller içinde halim.
Arada bir hoş oluyor da ruhum, yazabiliyorum hayat mücadelesinden mütevellit.
Fakat siz, okuyan, çok bilen sevgili dostlar; bana bir yorum yapmayı çok görüyorsunuz yahu… 

Yetti gari..! Tak etti canıma 

Bir girin, bir yazın, bir mutlu edin beni.

Bundan gayri, okuyup da yorum yapmayanları tek tek tespit edip, bilgisayarlarını ele geçiririm bilesiniz 

Adam olun, efendi olun… (Nurhayat Stayla:))

Öperim al yanaklarınızdan…

...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Haftalar hatta aylar boyunca, her sabah yeni bir yazı umuduyla gelip, boynum bükük ayrılırsam buradan ve sonra nasıl olsa yazmamıştır deyip uğramazsam (ki kısayolunuz karşımdaykene), bir yorumu da çok görme hakkım olsun değil mi? ;)
Neyse anlaşıldı ki bahar gelmiş,yüreğiniz de uymuş mevsime; çiçeklenmiş, affettim gitti. Sıcak sıcak yaz günlerinde, derin serin yazılarda görüşmek üzere.

Ş.

Unknown dedi ki...

Bir bekleyenim olduğunu bilsem, yazmak için daha çok çabalardım...
Genelde okuyan eşraf, eş/dost olunca da, pek içinden gelmiyor insanın takdir edersiniz ki...
Haydi bir oku diye yalvarmalarımı da hiç saymıyorum.
Böyle kötü, kasvetli ve sıkıcı bir güne, güzel yorumunuz iyi geldi.
Daha fazla özveri göstereceğim :)
Her ne kadar tanımasam da, ilginiz için çok teşekkürler..

Unknown dedi ki...

ki sizi, "çiçekleri ben sularım" başlığı altında da görmek isterdi bu wenndy...

Adsız dedi ki...

SEN ki..
Prospektüssüz düşler denizinde yol alan geminin kürek mahkumu...
Devam etmelisin...

RfDn

Yorum Gönder